Tuesday, October 18, 2011

Sibuk gila maaa !!! |

Salam,,

  Salam Zulhijjah lah dekat lu orang. Gua nak ucap salam AidilAdha pun macam dah lambat sangat je kan, huhu. Gua pun tak tahu berapa lama dah tak update blog ni. Manyak sibuk maaa!!!


*comel kan lembu ni, mooo, mooo. haha~

  Banyak benda lah gua buat sepanjang berapa lama gua tak update blog ni. Masak untuk majlis-majlis sikit, tolong member-member la katakan. Lepas tu ada exam pulak, gua dah lah memang jenis study last minute (*bila nak berubah pun tak tahu lah), haha. Doa-doa kan lah gua~


*nah korang! 40 kg beras nih. ghabak gua~hehe


  Hidup pun makin mencabar, gua pun dah semakin tua. Semakin memahami dunia fana ni. Banyak juga cerita-cerita suka duka yang gua dengar dari member-member seperjuangan. Apa-apa pun hidup mesti diteruskan. Iya dok?? haha. Teman bergelak-tawa bersepah, teman bersusah-payah entah lah~
 


*kawan lah segalanya sepanjang di perantauan ni bagi gua~

  Gua rasa kan, hidup kita ni memang kena sentiasa sibuk. Mana taknya, kita hidup sekali je tau, kadang-kadang tu gua rasa macam nak jadi semua benda, nak buat semua kerja, nak jadi semua orang, hahahha. Dunia oh dunia~
 

*jadi lorry driver pun layan apa?? hehe

 
  Entah apa benda gua merepek pun dah tak tau dah, hahaha. Apa-apa pun cerialah selalu~
Cubalah fahami nasihat ustaz gua ni, nak faham tu memang mudah tapi nak praktik tu, memang penat jugak lah orang kata..

"BUATLAH APA YANG KITA PERLU, BUKAN APA YANG KITA MAHU"

Sekian,,,


No comments:

Post a Comment