Wednesday, September 7, 2011

| Barakallahulakuma








Salam,,



  Kali gua post special untuk sahabat seperjuangan, saudara Ali Zaki yang baru melangsungkan perkahwinan pada 3 september yang lalu. Gua rasa nak beli je tiket balik malaysia nak tengok beliau kahwin. Tapi apa nak buat, nasi dah jadi bubur. Elok-elok boleh makan nasi minyak, bubur lambuk je la yang dapat.



*kalau macam ini gayanya bubur,,nasi minyak pon gua tak pandang,,


  Beberapa hari setelah saudara Ali Zaki pulang ke tanah air, kira-kira bulan Jun yang lalu.

Ali   : Salam. Anta balik tak tahun ni?
Gua : Ana tak balik kot, baru first year kan. Kenapa?
Ali   : Eh, baliklah!
Gua : Kenapa? Ada program ke?
Ali   : Beli tiket dulu, nanti ana bagi tahu.
Gua : Takpe lah, next year ana balik lah....


  Kalau gua tahu beliau nak nikah, memang gua balik, haha. Ali Zaki ni berkias-kias sangat. Sedih gila gua rasa. Tak kan nak suruh dia kahwin lagi satu kot, hehe.





  Apa-apa pun, gua ucapkan tahniah kepada anda berdua. Lelaki yang baik memang diciptakan untuk bersama wanita yang baik. Gua tahu ada yang frust menonggeng tengok mamat ni dah nikah, haha.




24:26



Evil words are for evil men, and evil men are [subjected] to evil words. And good words are for good men, and good men are [an object] of good words. Those [good people] are declared innocent of what the slanderers say. For them is forgiveness and noble provision.






Benda baik jangan ditangguh,,

Sekian,,

No comments:

Post a Comment